Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

ΜΙΚΡΕΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ


Τριήμερη επίσκεψη στις ΗΠΑ πραγματοποιεί από σήμερα ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος έφθασε στην Ουάσιγκτον αργά χθες το βράδυ (6 το πρωΐ της Δευτέρας, ώρα Ελλάδας), προερχόμενος από το Παρίσι, όπου είχε μεταβεί ποερχόμενος από το Βερολίνο όπου και πραγματοποίησε τα ψώνια του, (ρούχα, αρώματα κλπ.).
Ο πρωθυπουργός, ο οποίος συνοδεύεται από τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου και τον αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Δρούτσα και μια ακόμη μεγάλη και χαρούμενη παρέα, θα περιπαλνηθεί στην Ουάσιγκτον, Νέα Υόρκη για 3 ημέρες με την προσδοκία να καταφέρει να ολοκληρώσει τα ψώνια του και κυρίως να αγοράσει το νέο του ποδήλατο...

Ερχόμενος και στο λίγο χρονικό διάστημα παραμονής του στην Ελλάδα θα ανακοινώσει ένα ακόμη πακέτο μέτρων με πνεύμα κατανόησης και αλληλεγγύης για τον εργαζόμενο και το συνταξιούχο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: