Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

ΑΠΟΝΟΜΗ ΟΣΚΑΡ...ΛΑΜΨΗ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟ...


Οσκαρ καλύτερης ταινίας:
Ο Γιώργος...

Οσκαρ σκηνοθεσίας:
Ο Γιώργος...

Οσκαρ καλύτερης ταινίας:
Τζούλια Αλεξανδράτου

Οσκαρ σκηνοθεσίας:
Ο Γιώργος

Οσκαρ Α' Ανδρικού ρόλου:
Ο Γιώργος

Οσκαρ Α' Γυναικείου ρολου:
Τζούλια Αλεξανδράτου

Οσκαρ Β' Ανδρικού ρόλου:
Ο Παπακωνσταντίνου

Οσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου:
Ο Γιώργος

Οσκαρ Διασκευασμένου σεναρίου:
Ο Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια: