Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ...


Μια μέρα που έκανε ποδήλατο ο Γιώργος Παπανδρέου, περνώντας πάνω από μια γέφυρα του φεύγει η αλυσίδα και χάνοντας την ισορροπία του πέφτει στο νερό ζαλισμένος!
2 παιδάκια που έπαιζαν εκεί κοντά έτρεξαν αμέσως και τον έβγαλαν έξω .........

- "Με σώσατε παιδιά......!!! Zήτηστε μου ότι θέλετε......!!!! "...... είπε ο Γιώργος

- "Εγώ θέλω ένα καινούργιο ποδήλατο,να μη μειωθεί ο μισθός του μπαμπά μου και να διοριστεί η μαμά μου", λέει το πρώτο παιδάκι...

- ''ΟΚ έγινε '' απάντησε ο Γιώργος και ρώτησε και το δεύτερο παιδάκι τι θέλει!

- "Εγώ θέλω ένα playstation με 100 παιχνίδια, πολλά περιοδικά, καινούργιο δωμάτιο με θέα,δασκάλους να έρχονται σπίτι να με κάνουν μάθημα και ένα αναπηρικό καροτσάκι ".... λέει το δεύτερο παιδάκι.

- "Μα δεν είσαι ανάπηρος"!!! απαντά ο Γιώργος ...

- "Θα γίνω ........αν μάθει ο πατέρας μου ότι σε έσωσα από βέβαιο πνιγμό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: