Τρίτη 18 Μαΐου 2010

OI ΜΕΣΣΙΕΣ...









Όλοι αυτοί οι εθνοπατέρες που τόσο καιρό γαμ... και δέρνανε. Αυτοί και οι κουμπάροι τους. Που φτάσαν τον τόπο ως εδώ και τώρα έχουνε το θράσος να μου πουν εμένα πως πρέπει να πληρώσω τα σπασμένα. Και όσοι μπινέδες κατακλέψανε την χώρα να κάθονται να απολαμβάνουν την βουλευτική τους ασυλία. Και ούτε 1 (ένας) να πηγαίνει φυλακή. Ούτε ένας. Και έβγαιναν τόσο καιρό στα μπαλκόνια και από κάτω τα πρόβατα τους χειροκροτούσαν.
Δεν βγάζω τον κώλο μου απ’έξω. Πρόβατο ήμουν και εγώ. Μα όταν κάναν αυτοί τις ρεμούλες τους εγώ μόλις είχα βγει από τα αρχίδια του πατέρα μου. Όλοι αυτοί που έβρισκαν πάντα τρόπο να μαζέψουν τα λεφτά.
Πρώτος από όλους ο Καραμανλής ο παππούς. Ο Σωτήρας του έθνους. Έκανε τα πρώτα βήματα για να μπούμε σε μία ένωση (ΕΕ) η οποία όμως είναι ανίκανη να προστατεύσει τα μέλη της από τους κερδοσκόπους.
Δεύτερος ο Παπανδρέου ο Ανδρέας. Που γέμισε την Ελλάδα δημοσίους υπαλλήλους, και δηλητηρίασε την ψυχή του Έλληνα με το εύκολο και το εφήμερο. Που έδωσε πνοή στην διαπλοκή.
Τρίτος ο Μητσοτάκης. Που είναι 90 χρονών και μπορεί ακόμα να κερδίσει μίζες. Φαντάσου τί κέρδισε επί Πρωθυπουργίας του.
Τέταρτος ο Σιμήτης. Ο καταλληλότερος μη χέσω. Ο οποίος δημιούργησε το Χρηματιστήριο. Και ο οποίος ορκιζόταν (όταν το Χρηματιστήριο ήταν στις 6000 σε πτωτική πλέον πορεία), μαζί με τα κανάλια πως θα φτάσει τις 7500 μονάδες. Και πήγε ο κόσμος και πήρε δάνεια και στο τέλος πήρε τα παπάρια του.
Πέμπτος ο Καραμανλής. Ο νεότερος. Που υποσχέθηκε ανοικοδόμηση της χώρας και τελικά έκανε ανοικοδόμηση της διαπλοκής. Με τον Ζαχόπουλο, τα ντιβιντι, την Ζίμενς, τον ταχυδρόμο τον Ρουσσόπουλο, Τις φωτογραφικές διατάξεις, το Βατοπέδι (που το κυπριακό μπροστά του δείχνει να ωχριά σε μέγεθος), τους κουμπάρους του, το εξοχικό-καφετέρια του Μαγγίνα. Η καρβουνιασμένη Ελλάδα.
Και μετά ο άλλος σωτήρας. Ο Γιωργάκης!!!! ΔΝΤ ίσα δρόμος. Φυσικά οι δηλώσεις του προεκλογικά ότι λεφτά υπάρχουν κρίνονται ψευδείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: