Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

ΣΤΟ ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ...


Μπαίνει ένας φουκαράς στο χασάπικο της γειτονιάς και με ύφος παρακλητικό ζητά ένα κιλό βοδινό με κόκκαλα για να κάνει μια σουπίτσα για τη φαμίλια του. Καθώς ο χασάπης ετοιμάζεται να κάνει την παραγγελία μπαίνει μέσα φουριόζος ένα καλοντυμένος ευτραφής κύριος και αγνοώντας τον φουκαρά που είχε σειρά λέει επιτακτικά στον χασάπη:

- Βάλε μου γρήγορα 5 κιλά για ρόζ μπίφ, 5 κιλά μπό φιλέ, 4 κιλά κυμά και....
Εκεί τον διακόπτει ο φουκαράς και έκπληκτος για την απίστευτη ποσότητα του λέει:
- Θα τα φάτε όλα αυτά εσείς κύριε;

- Όχι αγαπητέ μου. Τα θέλω για τον γαμπρό μου για να μπορεί να ικανοποιεί τη κόρη μου που μόλις παντρευτήκανε. Και συνεχίζει να παραγγέλνει. Ανυπόμονος και καραφλιασμένος ο άλλος πάλι τον ρωτάει.

- Μα χρειάζεται τόσο πολύ κρέας ο γαμπρός σας γαι να κάνει μια φυσιολογική για νιόπαντρο δουλειά;

- Σας είπα, αγαπητέ, ότι θέλω να τρώει για να είναι δυνατός.

- Με συγχωρείτε, κύριε, πόσοι είστε στην οικογένειά σας, μαζί με τον γαμπρό;

- Πέντε, γιατί;

- Γιατί εγώ με δύο κιλά την εβδομάδα μπορώ να σας γ@#&*ω και τους πέντε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: