Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

ΠΟΝΤΙΑΚΟ...


Ερχεται Μεγάλη Εβδομαδα οπότε η Συμέλα αποφασίζει να πάει να εξομολογηθεί στον ποπάν...
-Ποπά μ' επήκα μεγάλην αμαρτίαν(παπα μου έκανα μεγάλη αμαρτία)
-Ντο επήκες Συμέλα πε με(τι έκανες Συμέλα πες μου)
-Επήα με τον γραμματέαν...(πήγα με τον γραμματέα)
Διαβαζει ο παπας το ευαγγελιο,συγχωρειται η Συμελα
Πάει να φύγει αλλα κοντοστέκεται...
-Ποπά μ' επήκα κι αλλην αμαρτίαν(παπα μου έκανα κι αλλη αμαρτια)
-Ντο αλλον επήκες Συμελα πε με...(τι έκανες Συμέλα πες μου)
-Επήα με τον πρόεδρον...(πηγα με τον πρόεδρο)
Ξαναδιαβάζει ο παπας το ευαγγελιο...
Παει να φύγει η Συμέλα αλλά στην πόρτα κοντοστέκεται και κοιτάζει τον παπά
-Ντο εν Συμέλα ντο θελτ'σ(τι είναι Συμελα τι θέλεις?)
-Επήκα κι άλλην αμαρτίαν αλλά ατέ ξαι τρανήν εν κι πορω να λέω σε(εκανα κι άλλη αμρτία αλλά αυτή είναι πολυ μεγάλη δεν μπορώ να στην πω)
-Πε με Συμελα κι πειραζ'....(πες μου Συμέλα δεν πειράζει)
Ε να επηα με τον ποπαν του διπλανου χωρίου(ε να πηγα με τον παπα του διπλανου χωριού)
-Ντοοοο??? αμα εν αρα ετσ ανέβα απάν σ'έναν βουνό και πήδα κατ'(τιιιιιιιιι??? ε αμα ειναι ετσι ανεβα σ'ενα νουνο και πηδα κατω)
-Μα ποπά μ' θα σκοτούμε...(μα παπα μου θα σκοτωθω)
Κι με νοιαζ'....ποπάν είχαμε κι εσυ επήες σο διπλανό χωρίο....(δεν με νοιαζει.... εμεις παπα ειχαμε κι εσυ πηγες στο διπλανο χωριο!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: